بیماری های کلیه با GFR 46 چگونه می تواند به صدمه بیشتر من را متوقف و بهبود وضعیت کنونی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با GFR 46 چگونه می تواند به صدمه بیشتر من را متوقف و بهبود وضعیت کنونی"کراتینین خون من 2.6 است، GFR 46.67 است. چگونه می توان از صدمات بیشتر جلوگیری از من و بهبود وضعیت فعلی، pls به من توصیه. "در واقع، این دو پرسش با بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه هستند همراه است.زیر من به شما برخی از اطلاعات در مورد چگونگی جلوگیری از آسیب کلیه و بهبود سطح GFR، به امید آن می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند به شما بدهد.

چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها؟

آن شناخته شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها شما باید یک رژیم غذایی کلیه دوستانه برای اولین بار را. سپس برخی از درمان مناسب، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که می تواند کمک به حل مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

شما می دانید که سطح GFR کمتر به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که شما می توانید به اختلال کلیه اصلاح شما می توانید فرصتی برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد.

همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر می تواند مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند، پس از آن یکی از راه های خوب برای بهبود سطح GFR کمتر است. همکاری با طب غربی، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه معکوس بیماری کلیوی از علل آن است.

بیمار با کراتینین 2.6 آنها شانس بزرگ برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد، چرا که آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه های آسیب دیده اند نه چندان جدی، پس با درمان به موقع، می توان آن را معکوس.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود سطح GFR کمتر و یا درمان بیماری کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4062.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، GFR 46، بیماری های کلیوی، چگونه می تواند من را متوقف آسیب بیشتر به کلیه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: